En liten kompis...

När jag inte motionerar, busar med hunden, läser bloggar, försöker bli inspirerad, väger mig, söker jobb eller pluggar...så händer det (varje kväll) att jag virkar eller stickar. Har upptäckt att det är otroligt meditativt, speciellt sedan jag började på allvar med min viktkamp. Numera istället för att äta godis eller något annat vid fredagsmyset framför TV:n så åker garn och virknål fram. Detta är min senaste kompis..han blev klar igår kväll. Han ska få sitta på min gymväska, som en liten peppkompis. Någon att le till när jag tror att jag ska dö i duschen för att jag tränat så hårt ;)

Just det!

Jag har ju fått en till award! Egentligen samma som innan, men av en av mina favvobloggerskor!

Nämligen av Helena

Vi höres!


Kommentarer
Postat av: Viktory

hej! jag har varit bortrest ett tag och inte alls hunnit med bloggen o så. men jag lever och mår bra. ska göra ett inlägg om det där awardet med sen! himla söt träningskompis, sån skulle jag med vilja ha! kram

2010-02-01 @ 00:35:08
URL: http://hetsatarn.blogspot.com
Postat av: Ina

Vad härligt med din viktnedgång! Grattis!

Och tack för dina söta ord :)



Vad mysigt det lät med ert restaurangbesök! Mmmm=)

2010-02-09 @ 22:31:17
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0