Omotiverad och ledsen

Så...det är därför jag inte skrivit på två dagar..eller vad det nu är.

Jag läser lite kurser på distans (tror att jag redan sagt det).
I alla fall. Jag är ensam hemma med hunden och studierna, mest hela dagen. Känner som om jag börjar klättra på väggarna snart. Är så otroligt rastlös.

Omotiverad för att det känns som om vikten inte vill ge med sig...
Jag börjar ifrågasätta om detta verkligen är värt allt slit.

Känns som om jag på ett sätt är ensam...ensam och rädd och ledsen...Rädd för att misslyckas igen...

Rädd och ledsen. Vill inte att detta ska vara ännu ett misslyckande.


Suck.

Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Beckis

Det är värt allt slit, men bara om man inte ger upp. Ger man upp har man ju kämpat massor helt förgäves! Det är när motivationen och resultaten sviker som det är viktigast att fortsätta. Det lossnar så småningom! Kämpa på! Hur är förseten jillians 30 day shred?

2010-02-07 @ 16:15:19
URL: http://www.metrobloggen.se/beckisvikt
Postat av: H

Det är värt det. Även om det inte känns så nu så kommer det dagar då det känns bättre. Kämpa på. Kanske du har för höga krav på dej? Ta en sak i taget? Och beröm dej själv när det går bra. Eller när det iaf inte gått dåligt. :)

2010-02-07 @ 17:31:13
URL: http://nerkommermanalltid.blogg.se/
Postat av: Anneli

JA, det är värt allt slit!! Kämpa på! Det går upp o ner hela tiden och ibland är man så sugen på att ge upp. Men gör inte det! Kämpa med mental träning och positiva tankar. Jag tror på dig!

2010-02-07 @ 19:10:50
URL: http://tjockblirsmal.blogspot.com
Postat av: Thea

Ja, jag känner igen mig. Vad ska vi hitta på???

Men du, ge inte upp... vad du än gör så ge för guds skull inte upp. Allt slit är värt det, tänk när du står där en vacker dag och har gått ner till din målvikt, hur känns det. Underbart eller hur! Hur skulle det kännas om du väger samma och har känslan av att du inte kämpade vidare.

Jag vet att det inte alltid är lätt, jag har det lika jobbigt nu men jag SKA inte ge upp. Inte nu, inte imorgon, Aldrig.

Så kom igen, det här klarar vi.

Vi får peppa varandra.

2010-02-07 @ 23:13:25
URL: http://theasutmaning.blogg.se/
Postat av: Hanna

Känner som du. Har mer eller mindre stått still två månader. Först gått ner, sedan upp och sedan upp.

Börja kännas tröstlös.



Men ge inte upp, tänka på dom kilona och centermetrarna du förlorat. Var inte det värt slitet?



Svik mig inte nu, tillsammans ska vi klara detta.



Många varma peppkramar

2010-02-08 @ 17:54:07
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0