MAXTEST

Så mitt MAXTEST blev inte riktigt som det var menat från början...

Antalet armhävningar (16 st)

Maxtid i plankan (på knäna 3 min )
Antal utfallssteg på raken. (75 st)
Antal burpees (har inte testat detta än)

5 km så snabbt du kan via gång/löpning/rodd/cykel/crosstrainer/simning eller annan liknande träningsform som du själv väljer. (Då min crosstrainer inte visar i km så testade jag i alla fall på 5 k på crosstrainern hemma= 11.28 min)

När jag gör sluttestet så ska jag köra på samma crosstrainer så att det blir samma distans... Japps det var nog allt för mig. Tycker detta var pinsamt, men jag blev inspirerad av er andra..så håll tillgodo!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Inte pinsamt alls, jättebra ju :)

Peppkram

2010-03-01 @ 23:43:19
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Inte alls pinsamt, du är superduktig och givit mig inspiration. Hittat en att tävla mot ;)

Stor peppkram

2010-03-02 @ 08:11:36
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0