Måndag

Japps, då var det ny vecka igen då! Tänk vad tiden går fort, tänk nu bara om snön kunde försvinna och så var det våren...åh...så mysigt..drömmer om picnic ute i det sköna gröna... ;)

I dag hade jag lite vardagslyx, tittade på film samtidigt som jag crosstrainade. Blev sisådär med kalorierna..men men..trevligt var det i alla fall och det var det jag behövde för att återfå motivation för denna veckas tränande!

I morgon är min första dag på jobbet, är skitnervös..förstår inte riktigt hur jag ska hinna pendla och träna! Men det SKA gå, det går ju för så många andra...! Jaja, vi får se helt enkelt...

Filmen var för övrigt bra!!!


Aktivitet: Crosstrainer

Tid: 1 h

Maxpuls: 143

Snittpuls: 126

Kaloriförbrukning: 385


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du trivs på jobbet.



Den viktgruppen jag går på vart jag remitterad till av min husläkare. Det är en viktgrupp på livsstilskleniken. Vi är en grupp med överviktiga som ska hålla på med mötena i 3år. Det är även med 2 dietister varje möte och vi väger oss på en Tanitavåg.



Vi var 16 från början men nu är vi 6st, lite synd tycker jag för jag tycker det ger lite. Att kunna ventilera sina tankar med andra som också kämpar med vikten.

2010-02-23 @ 19:05:46
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0