Buddy Holly musical

 

Igår var jag alltså med familj på Buddy Holly musical. Hm..ja, vad ska man säga? Jag är ju ett stort fan av musikaler och som musikal tyckte jag att den var dålig...manuset var inte det bästa, inte heller skådespelarinsatserna, tyvärr. Dock var det riktigt bra underhållning! Musiken var underbar! Artisterna var sångare inte skådisar och det märktes! Både sång och musik var så bra så jag fick gåshud! Helt klart värt pengarna, men man ska vara medveten om att det inte i direkt mening är en musikal, utan man ska nog gå in med förväntningarna om att det är en show, med mycket musik...jag tror också att det var den föreställningen vi alla hade också. Vi var rörande överens om att det inte var en "musikal" utan en väldigt bra musikshow!

Å j*klar va snygg Brolle är... ;)

Skvallra inte till min sambo!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Den har jag också sett! :D Tyckte precis som dig, så var väldigt nöjd med både utsikten (Brolle ;)) och sången! :D Mycket sevärd! :)

2010-02-13 @ 12:47:16
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0