Award -igen!

Beckis, Helena och Hanna har gett mig en award...samma som jag fick innan..men då jag blev så inspirerad av Beckis då hon skrev en ny lista med fakta så tänkte jag försöka göra det samma...!! :D Såg föresten att vi hade en del gemensamt, så kul :D


1. När jag var yngre spenderade jag en hel sommar med att måla soptunnor. (se bilden)
2. Jag har jobbat som reklamutdelare och tjänade cirka 7kr/timmen. (fattar fortfarande inte att det finns folk som ställer upp för den lönen...inte konstigt att många slänger all reklam i containrar..hm..)
3. Min favoritsläkting är min farmor.
4. Jag försöker att alltid se möjligheter inte problemen! Tror att livet blir mycket lättare på det sättet.
5. Jag har aldrig tagit studielån. Levde/lever därför väldigt snålt och har en budget som jag följer strängt.
6. Jag drömmer om att resa till alla huvudstäder i hela Europa. Har hittills endast avverkat ett fåtal, men är på god väg!
7. Jag älskar att ha mycket att göra! Blir stressad av att inte ha något att göra.



 


Kommentarer
Postat av: Fattie

Svar: Just nu väger jag 66kg (= bmi 25.8)

Min målvikt är 60kg (= bmi 23.4) men om det går så

ska jag försöka ta mig ner till 57kg (= bmi 22.3)

Normalt bmi är 19 - 25. Under 19 klassas som undervikt, och över 25 klassas som övervikt.



Jag är nöjd med hur jag ser ut nu, men jag vill gå ner mer för mina knäns skull :) Jag hoppas att jag inte ser hemsk ut när jag når min målvikt...



KRAM och tack så mycket för din omtanke :)



Ps. Revbenen & höftbenen syns bara när jag ligger ner, inte när jag står upp. Annars hade jag väl liknat ett vandrande skelett :P

2010-02-04 @ 21:33:41
URL: http://tjockasmalajag.blogspot.com/
Postat av: Josefine

Hej!



Du har fått en award på min blogg för att du är så duktig. =)Gå in å kika.

2010-02-05 @ 09:43:41
URL: http://jossisviktresa.blogg.se/
Postat av: Jossi

Jag fyller oxå år i maj, 31 maj närmare bestämt. =) Jag har äldre syskon, min syster är 8 år äldre och min bror 10 år äldre så jag är en sladdis, hehe.



kram

2010-02-05 @ 12:07:15
URL: http://jossisviktresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0