Kärleken har kommit hem

 

Så. Kl 08.00 skulle jag gå till jobbet. Då ringde det på dörren.

Öppnade. Och där står min älskade fästman. Han skulle ju inte komma förens idag...på dagen!

Åh, va lycklig jag blev! Han skjutsade mig till jobbet. Sedan följde han med mig och mina kollegor på lunchen. Thai.

Sedan åkte vi till verkstaden och lämnade in bilen. Den måste bli bra nu.

Sedan åkte vi till Borås Djurpark. Där gick vi runt i tre-fyra timmar och tittade på alla djur.

Just nu svävar jag på små rosa moln.

Grabben sover nu. Han har åkt bil sedan kl 21. Kom fram kl 08 i morse.

Så gulligt. Älskar massor!

 


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Aaww vad mysigt! :)

2010-08-15 @ 11:20:27
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0