Stressigt värre

När det är stressigt märks det väldigt tydligt på både matvanor och motionsvanor.
Förra veckan blev det att jag åt ute fyra gånger, mest med jobbet ioförsig. Dock blev det "nyttiga" val varje gång. Kött, kyckling, sallad, wok...inget friterat, inget fett i överflöd.

Igår åt jag ute med jobbet också, men då tog jag en kyckling- och fetaost sallad. Idag blev det kebab och räkor i bröd till kvällsmat. Otroligt gott! Fast det var egentligen inte det jag ville berätta, utan att jag har lämnat halva kvar! Och att jag klarade av det! Fast det var så otroligt gott.. Stolt över mig själv och tänkte dela med mig av min lycka lite! :D



Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan vad duktig du är!! :D Grymt bra verkligen! :D Att du dessutom gjorde nyttiga val när ni var ute och åt är ju minst lika bra! Att äta ute kommer man väl aldrig komma ifrån och då är det just valen som är det viktiga :) Skitbra!! :D

2010-04-20 @ 20:15:38
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vad duktig du är! Att lämna nått som är otroligt gott det är inte lätt! Jag hade nog slukat hela. haha.



Fortsätt så! Grymt duktigt!



Åh visst kan man fortfarande äta ute men då gäller det att göra som du gjort. Välja det nyttiga. =) Det är säkert minst lika gott å kanske tom godare än det "onyttiga". ;)

2010-04-22 @ 10:37:39
URL: http://jossisviktresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0