Promenad med vovven

Jag kanske tidigare har nämnt att jag har en så kallad "problemhund" här hemma? Nu har jag haft honom i över ett år och vi börjar äntligen se resultat av mitt och sambons hårda arbete. I dag på "morgonpromenaden" gick vi förbi två hundar, två olika tillfällen...och min kära hund hade ögonkontakt med mig hela tiden. Jag var så stolt att jag nästan grät...

Jag hittade för övrigt en ny blogg i dag, som jag kände bara "wow, denna måste jag följa"..Kändes som om vi va lika både i ålder och i problematik... Är så roligt och peppande att läsa om hur andra har det och hur andra lyckas, det ger en själv hopp om framtiden!
Som jag säkerligen skriver mest hela tiden, så skriver jag på denna blogg för min egen skull, sen om jag råkar få lite annat folk som läser vad jag skriver så är detta endast ett stort plus! Jag behöver helt enkelt "rapportera" för min egen skull...

I dag ska jag "bara" träna Pilates...har så mycket MÅSTEN just nu så att jag nästan spyr. Har skrivit en lista för att känna mindre stress över vad jag ska hinna denna helg och nästa vecka...Åter till min lista!

Kommentarer
Postat av: Viktory

Känner detsamma. Jag skriver min blogg för min egen del. Så att jag inte ska slarva. Sen är det alltid kul med feedback och pepp!

2009-11-14 @ 13:45:07
URL: http://www.snyggellergodis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0