Fixerad? Jag?

Varför är jag så fixerad vid vikten? Mätte mig i dag och...vad?! Jo du! Jag har minskat 5 cm kring midjan sedan jag började med LCHF...FEM CENTIMETER?!?!? Är det ens möjligt? Jag har slut på ägg i kylen...måste handla! Jag är så trött! Jag är godissugen. Jag är sugen på att sova, att vara ensam, att inte stressa...att strunta i skolan..SUCK! VILL HA GODIS!!!!!

Vad händer resten av dagen/kvällen/natten?
- Skriva klart en del av uppsatsen
- Åka mina 32 mil till jobbet
- Leta hundvakt tills på fredag
- Varva ner...
- Pusta ut och somna!





DAGENS ORD; socker, allmän benämning på kolhydratet sackaros. Socker förekommer rikligt i sockerbetor och sockerrör och framställs ur dessa vid sockerbruk och i raffinaderier. (ne.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0