Dömd på förhand

Dieten fungerar okej. Jag räknar inte kolhydrater, men äter kolhydrat snålt (samma kost som innan fast inte lika slaviskt med bär och nötter..)

Ska ta nya tag när uppsatsen är klar. Vår handledare har avsagt sig handledarskapet för att vår uppsats inte är klar på långa vägar, enligt honom. Jag är så jäkla trött på den där skiten! SUCK!
Varken jag eller M har haft ett normalt liv de senaste månaderna..det är så fult av en person i sådan maktposition att vara så brutal och elak mot några som står i sådant behov gentemot honom. Handledaren kommer på först igår natt att vår uppsats behöver ändras på TUSEN ställen. Tack då..

Nu längtar jag bara tills detta är över, vad är det liksom för mening med allt skrivande? Jag vet ju att jag passar ute i praktiken. Har redan jobbat och fått bra referenser. Har redan blivit erbjuden ett heltidsjobb ett år framöver..
Jag har aldrig varit dålig på att skriva, jag förstår inte vartifrån detta kommer ifrån...

Längtar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0