Depp

Suck! Är det inte vackert så säg! Helt underbart..hela eftermiddagen spenderade jag och sambon + hans moder i Botaniska i Göteborg igår. Gud, så vackert!

Stressen över uppsatsen börjar sätta sina spår. Samt stressen över jobbet. Min käre chef vill att jag ska åka 32 mil (enkel resa till jobbet) för att jobba 4 timmar. Jag vet, jag ska inte klaga...jag har i alla fall ett jobb...men ändå!! Igår tröståt jag och även min sambo hade återfall i sitt sockermissbruk...jag lyckades sluta efter en glass, medan min sambo även tryckte i sig kakor och bullar och socker i kaffet. Han har vart riktigt duktig och slutat helt med socker i kaffet, nämligen. I dag tog vi nya tag. Som tur är så visade inte vågen något mer hemskt, utan den står fortfarande still för min del. Sockersuget blev för mycket i dag och jag tog en sockerkaksbit....jag förstår inte!!!

Jag vill inte mer! Jag hatar verkligen vad detta gör med min kropp, det är som en drog! Varför kan jag inte bara sluta? Min sambo har köpt kokoschips till mig, vilket är som kokosflingor fast större...Inte direkt gott, men det är väl det som är bäst för mig just nu...

Usch! Jag har en riktigt dålig dag i dag...mår dåligt över att jag inte kan hålla mig, tycker att det är så larvigt att SOCKER av alla saker kan ha en sådan inverkan på min kropp att huvudet säger NEJ, men kroppen lyder inte. Ledsen så det smäller om det...Jag behöver ny inspiration! Jag behöver HJÄLP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0