Dag 28

Då var det dags för vägning....och det visade sig att jag har gått upp :( ett kilo, sedan förra veckan! *suck*
Kanske var det pajen? Eller nötterna...jaja..som jag har sagt tidigare så ser jag detta som ett långtidsprojekt. Jag är visserligen lite besviken över att jag inte fortsätter i stadigt nergående riktning, men det gör inget. Det tar jag igen denna vecka som kommer. I dag firar jag i alla fall 28 dagar med ny livsstil och jag har fortfarande minus 5 kilo som jag kan stoltsera med! Jag tar nya tag och för första gången i mitt liv så kommer jag inte att tröstäta för att jag har gått upp i vikt! NEJDÅ! Är det inte motsägelsefullt, så säg? Att tröstäta för att man har gått upp i vikt? Som om det skulle hjälpa? Jag har i alla fall inget behov av det längre och det är jag så stolt över...

 Jag har haft en underbar helg med firande av min födelsedag samt ledigt från C-uppsatsskrivandet! Nu är det bara att ta nya tag och fortsätta i denna stil så kommer jag att LYCKAS! Så det så! Min sambo och jag har invigit min kamera...lite fler vår/sommarbilder bjuder jag på ;)

               

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Visst är det fint ute :)



Får komma tillbaka hit och titta på dina bilder då :D

2009-05-04 @ 21:42:02
URL: http://annaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0