Uppdatering

Så... Idag känner jag mig lite seg i kroppen efter gårdagen. Hihi! Det är så kul! Igår tränade jag intervaller (igen)...och utmanade mig själv genom att gå i högt tempo och sedan spring i en minut då och då. Fasen va stolt jag är över mig själv, det var många år sedan jag orkade springa så mycket!


Träning

  • 0/15 träningspass
  • 20/50 km ska promeneras
  • 0/150 burpees
  • 0/20 minuter i sidoplankan
  • 2/3 intervallpass

Det första värdet visar hur många jag har gjort och det andra värdet är så många som jag ska göra! ;) Som sagt..jag har ännu inte tränat idag..men det kommer ;) Nu ska jag julpynta det sista inför morgondagen!

Puss! Å God Jul!!!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Duktig kämpat. Hoppas du får en trevlig ju.

Kram

2009-12-23 @ 15:51:07
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0