Mer om utmaningen

Jag tänker delta på hela utmaningen!!! Eller i alla fall göra ett ärligt försök! Så det så! Är just nu taggad till tusen!

Mat

  • Pröva 2 nya hälsosamma recept
  • Avsötas i 11 dagar from nyårsdagen (inget sött, som vanligt!)
  • Regelbundna måltider

Träning

  • 15 träningspass (ombytt och minst 20 min)
  • 50 km ska promeneras
  • 150 burpees (får se hur mina knän klarar detta)
  • 20 minuter i sidoplankan
  • 3 intervallpass

Välbefinnande

  • Tacksamhetsdagbok - 5 saker varje dag.
  • Affirmation
  • 1 timme avsatt för mig själv att göra något lyxigt och får mig att må bra (ska dock utöka denna till en timme/vecka under utmaningen)

Japps, i morgon börjar utmaningen och jag går hårt ut. Gymträning inplanerad..samt lite "tid för mig själv". Ska nämligen färga håret, ha ansiktsmask samt göra manikyr inför julen..kanske ska jag måla julgranar på naglarna i år också..eller så blir det bara en vanlig fransk manikyr!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Härligt! Jag kommer oxå att delta! =) Detta ska bli riktigt roligt!

2009-12-21 @ 00:40:46
URL: http://jossisviktresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0