Första utmaningen

Så då var det äntligen dags för första utmaningen!
Jag ska göra ett ärligt försök att hänga med i ÄtaTränaKämpas Jul och Nyårs utmaning. Ska bli riktigt kul! Tror att detta kan vara något som får mig att bli extra taggad till träning, konstigt nog är allt mycket lättare om man är flera som delar samma erfarenheter ;) Ska även försöka få med min käre bror på ett hörn också...han är ju snart färdigutbildad PT å allt ;) Just nu är han ju "bara" gyminstruktör.hehe... Han utbildar sig till Hälsocoach, vilket är både PT och dietist och något med den mentala biten också..minns inte riktigt. I alla fall. Min bror är en sådan där snubbe som lyckats med att gå ner 30 kilo och nu är han en liten biff i stället för en liten köttbulle. Han är mäkta duktig och hans stora syster *jag* är sååå stolt! Dock behöver han mer hjälp med den mentala biten, då han fortfarande ofta tror att han är mycket större än vad han egentligen är...är så stolt över att han har tagit tag i den biten också numera! :D



 

Dagens träning blev, förutom några promenader, 65 minuter på Crosstrainern..Det manuella programmet!


Kommentarer
Postat av: Josefine

En utmaning låter ju hur roligt som helst! Vad är detta för en utmaning. Det är precis vad jag behöver!! Jag vill veta mer. ;)

2009-12-18 @ 16:20:26
URL: http://jossisviktresa.blogg.se/
Postat av: viktory

jag ska också vara med i den utmaningen! =)

2009-12-18 @ 16:33:52
URL: http://hetsatarn.blogspot.com
Postat av: Hanna

:D Jag är också med på den utmaningen fast hoppar just nu över träningsbiten. Har svårt att få tid till träning just nu

2009-12-19 @ 00:04:35
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0