Chiliolja

I dag känns som en skitdag. Jag vaknade med en otrolig tandvärk. Så typiskt! Ont i huvudet..nacken..å hela köret..
Jag hoppas nu bara att min visdomstand inte är infekterad...suck.


 

I alla fall...uppdatering, va det ja...
Goda nyheter; jag äter bra och har inte fuskat..trots ett enormt sug efter pepparkakor (som dessutom va nedsatt pris på när jag va å handlade sist) Motionen har fungerat sisådär den här veckan...men jag tar nya tag nästa vecka. Nu slipper jag stressen med skolan också, det känns helt underbart. Läget just nu är lite feber och tandvärk, tror att det mesta är all stress som släpper loss angående skola och allt runt om.

Igår var jag å sambon och veckohandlade. Fick tipset att köpa chiliolja. Blev inspirerad att göra grönsaker i ugn med lite chiliolja på. Låter mumma!


Kommentarer
Postat av: Tess

sv: fann din blogg genom att slösurfa mellan olika bloggar, slumpen :)



chiliolja är jättegott i rätt mängd, hoppas det kommer smaka!

2009-12-07 @ 13:19:02
URL: http://bootcampbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0