Dag 17 -mödrarna i mitt liv...

Det är dag 17 och jag har ätit en underbar tonfisksallad till lunch i dag! Gjord av min kära moder...Min mor, för övrigt...hon testade på LCHF-kost men gav tyvärr upp efter två veckor. Hon är nämligen känd i min släkt för sitt enorma potatissug. Hon tycker så synd om mig för att jag inte äter potatis, själv så känner jag inget som helst sug efter potatis eller andra kolhydrater!

Moder nr 2; min mormor. I dag har jag fått lite hjälp. Rättare sagt hundvakt. Halva dagen och så ska den lilla puliganen sova över hos min mormor och morfar. Jag älskar min lilla problemhund...men det är rätt härligt att vara utan honom ibland och bara ta en LUGN promenad utan att oroa sig för att man ska möta andra hundar eller människor. En vacker dag ska jag dela med mig lite av erfarenheterna jag och min sambo har fått när vi blev "lurade" att köpa en "lätt sällskapshund" som visade sig va en asocial vovve som är lite för mycket vakt och vallhund. MEN ack så vacker och ack så trogen! Håller ni inte med??? Visst är han fin? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0