Shopping i brist på annat

Pjamas är något jag köper allt för sällan..vilket betyder att den jag har nu är sååå gammal å sååå nopprig å dan.

Så jag bestämde mig för att skämma bort mig själv i min ensamhet och.."ååå vad synd det är om mig för jag är förkyld"-humör.

I alla fall så valde jag denna grå mys-pjamas. Och idag fick jag den på posten. Ellos, så klart. Det känns som om jag inte har så mycket alternativ med min enorma rumpa. Min kropp är totalt oproportionelig (eller hur det stavas). Min rumpa och mina lår kräver alltid att jag går upp en eller två storlekar, fast midjan och vaderna skulle klara av en mindre storlek. Mysko, va? Fast kanske ändå inte. Det är nog rätt normalt. Nu sitter jag och myser i min pjamas och funderar på vad jag ska göra för träning i morgon. I morgon ska nämligen bli första passet sedan den envisa förkylningen kom till Norrlandskusten och bestämde sig för att infektera mig.

Kommentarer
Postat av: Joline

Mysigt med ny pjamas! Fast själv är jag en sån där nakenfis ; P

2011-05-21 @ 14:34:24
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0