26. Så sover jag

26. Så sover jag
27. Detta klara jag mig inte utan
28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att


Mellan 23:00-5:30. Sover jag på vardagar. Ungefär. På helger sover jag så länge jag kan.
Jag sover i en stoooor säng. Brevid min älskade sambo och tillika fästman. Jag sover alltid med höger arm/hand under huvudkudden och med höger foten utanför täcket. Helst väldigt nära kanten av sängen..fråga mig inte varför. Det är ett obotligt fenomen sedan barnsben. Ett av de första fotografierna som är tagna på mig är när jag ligger på ena kanten av vaggan..den ser farligt sne ut. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0