Önskemål?

Idag har jag ingen inspiration att skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva? Några önskemål? Någon som vill veta något speciellt?

Nu är det snart en vecka sedan jag tog proverna. Vill ha svar! Och det snart. Är otålig! Vill veta vad det är för fel på mig!

Hm. Inte verkar det heller gå att ladda upp bilder! Hade en sådan fin på min förre vovve när han sover...*saknar*

I dag var det sååå otroligt vackert ute när jag kom hem. Snöat ca 10 cm idag, eller mer....Gick på promenad och bara njöt! Sambon följde med också, väldigt ovanligt. Det är kärlek det! Romantiskt! :D

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

japp jag tog mig dit, och idag fick det bli en vilo dag pga värk och stress =/ tränar du något? kram

2011-01-13 @ 12:16:35
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0