Kalorier

Jag har pratat med min bror.
Han jobbar som PT och gyminstruktör. Och han är en jäkler på att motivera.
I alla fall. Han sa att jag kanske borde kolla på mitt kaloriintag.
Att jag kanske svälter min kropp. Att det är det som händer. Att det är därför min kropp inte vill släppa kilona.
Så nu ska jag testa det i alla fall.

Jag ska också ändra min kost.
LCHF är bra. Men det fungerar inte helt på mig. Jag mår bättre, visst.
Så jag tänker att jag ska äta i huvudsak enligt LCHF, men inte helt utesluta kolhydrater.
Jag ska äta hallon, och andra bär.
Jag ska äntligen få äta hårdbröd...ÄLSKAR!

Jag ska ibland dricka mjölk till måltiderna.
Kanske till och med våga på att äta havregrynsgröt.
Jag vet, det låter töntigt. Men det måste vara över ett år sedan jag åt det sist.
Och jag saknar det!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror att du gör helt rätt! Jag tror också att du kommer att bli MYCKET lyckligare, det blev jag när jag la av med LCHF :) Allt blev liksom tillåtet, att hålla koll på kalorier är så oerhört mycket lättare än att låta bli allting. Lycka till med ditt nya liv! :)

2011-01-25 @ 11:33:50
URL: http://www.noweightgain.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0