"hemlig"

Nu är jag "hemlig" igen.
Med detta menas att jag återigen uppdaterar från jobbet. Spännande, va? Jag är lite olydig.
Så kan det vara.

En person vars anställning avslutas i dag bjöd på tårta. Jag drack vatten och åt en banan. Men ack vad jag stirrade på tårtan..och jag brukar inte ens gilla tårta. Just nu försöker jag intala mig det jag redan vet. Att det inte är värt det! Det är inte värt det, Mini!!! Okej?

En prinsesstårta innehåller 190kcal/portion. Är det värt det? TROR INTE det, va? ;)

Så vad jag vill säga är: ingen tårta till mig. Men en vinst till mig eftersom jag lyckades motstå ännu en frestelse idag! Hejja mig! Fortsätt så här och jag kommer nå mitt mål innan du hinner blinka, eller nått.


Kommentarer
Postat av: Jelly

Fantastiskt! Superbra och helt rätt tänk!!

2011-04-29 @ 10:35:56
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Helen Holmberg

Heja dig!!! Skrev ett svar på bloggen. Såg din önskelista, visste inte Trinny & Susannah gett ut böcker.. Vill också ha, sitter som klistrad varje måndags kväll ;)



Drömmen vore ju få en omstyling av dom + 5000 pund att shoppa för, som man får i originalprogrammen de brukar ha i England.. Tänk så heta vi blivit då!

2011-04-29 @ 15:06:33
URL: http://helenholmberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0