Dag 49

Lax! Det är vad vi ska äta ikväll. Mumma!

Idag fick jag åka hyrbil till jobbet! Lite märkligt att köra en annan bil...men det va kul. Många på jobbet som kommenterar att jag faktiskt pendlar med bil...18 mil varje dag. Men det är inte som om jag har något val. Det går TVÅ bussar...en på morgonen och en på kvällen kl 18.20. Jag slutar jobba kl 16.30. Drygt.

I alla fall. När jag kom hem...eller till macken där jag hyrt bilen...så bestämde jag mig för att gå hem..det är visserligen kallt, men jag tänkte ta en varm dusch när jag väl kom hem sen. Riktigt uppfriskande med en promenad när man har suttit inne nästan hela dagen. Det måste jag göra flera gånger! ;)

Uä. Jag är helt slut efter denna vecka. Nu är det bara en dag kvar. Känns som om min hjärna har fullproppats med ny info. Det är ju iofs sant också. Ska sova i helgen..och simma!! :D

Tack för kommentarerna! *kram*

Kommentarer
Postat av: Emma

Good morning the Minizill :)

Självklart säljer jag min konst. Jag brukar inte sätta ut några priser eftersom det eg inte är en renodlad försäljningsblogg. Tavlorna brukar sälja sig själva ändå på nåt märkligt sätt

Säg bara till om du vill ha storlekar och priser på några särskilda målningar



Ha en kanonlördag och passa på att ta´t lite lugnt nu efter en vecka med fullproppad hjärna :)

Kram

Emma

2010-10-23 @ 08:04:59
URL: http://www.livskrafter.blogspot.com
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Frågan är hur jag ska inspirera andra och sprida kunskapen till andra, hmf.



Tack för dina fina ord.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0