Omstart -dag 1

Okej..så för min egen skull så tänker jag göra lite utav en ”omstart”.

En omstart som började med en rensning av det jag inte ”klarar av” att ha hemma ex. kakor och annat sött som jag har i skafferiet (som jag egentligen inte gillar utan har hemma "ifall någon kommer på besök"..men som också triggar igång småätande och hetsätning..)

 

Sedan fortsatta jag min omstart med träning. 20 minuter på stepmaskinen och 10 minuter styrka med hantlar. Jag vet...det är inte mycket till träning med "bara" 30 minuter. Men jag tänker som så att jag har varit sjuk och samtidigt vill jag inte gå ut för hårt och sedan tappa motivationen helt!

 

Någon som är med mig på en nystart?! KOM IGEN TJEJER! STÖTTA VARANDRA NU! HEJJA HEJJA!

 

 


Kommentarer
Postat av: H

Heja heja! :)

2010-05-20 @ 23:10:34
URL: http://nerkommermanalltid.blogg.se/
Postat av: Tess

Kom igen nu, det här fixar du! :) Nu är det dags att komma igång igen! Kram!

2010-05-21 @ 09:12:51
URL: http://bootcampbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0