Intet nytt under solen

 

Det är just så det är, inte mycket som händer för utom att jag fortfarande har feber...fortfarande ont i huvudet, fortfarande ont i halsen och fortfarande rastlös..

Är i stort behov av uppmuntran och vill verkligen börja träna så att vikten snart ger med sig!

Nästa veckas delmål i projekt "Förbättra mitt liv".. Är att börja rensa ut garderoben!

Faktum är att jag äger två fulla garderober och en hel byrå full med kläder. Kläder som är urtvättade, kläder som jag aldrig använder, kläder som jag älskar, kläder som jag använder...

Det behövs en helrensning. Tror att det kan vara nyttigt!

Liksom en nytändning!

Något att unna mig! Att bara ha fina kläder hemma, att inte få ångest när jag ska välja kläder!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag har lite av samma problem. Hela min walkincloset är full av kläder... för stora kläder, för små kläder. Kläder som är urtvättade osv osv.



Ska vi båda ta tag i detta i veckan?!



Rensa ur allt "skit". Sen kan vi unna oss lite nya kläder som kan få fylla ut garderoben. =)

2010-05-09 @ 13:04:46
URL: http://jossisviktresa.blogg.se/
Postat av: MiniZillen

SV: Tycker jag låter som en UTMÄRKT idé!!!

2010-05-09 @ 14:07:35
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0