Dag 4 - ny vägdag

Start vikt: 102,6 kg BMI: 42,5
Nuvarande vikt: 96,2 kg BMI: 40

Denna vecka: + 0,7 kg


Från och med NU så ska jag ha vägdag på söndagar.
Jag har gått upp lite i vikt sedan sist jag vägde mig, iom förkylningen så känner jag inte att det spelar så stor roll. Nu är det nya tag som gäller.
Jag har pratat lite med min bror som utbildar sig till hälsocoach eller vad det heter..det är någon kombination av dietist, PT och gyminstruktör och lite annat vad jag förstår.
I alla fall så ska han hjälpa mig att få lite bättre koll på kosten. Inte för att jag inte litar på min PT, utan det är mer d att hon är gravid och är nog helt uppe i graviditeten...

Nästa vecka hoppas jag se ett ännu bättre resultat på vågen.

Tips som jag MÅSTE följa den närmaste veckan, som jag fått av min PT är;
- dricka mer vatten
-inte dricka kolsyrat vatten till maten
-börja äta multivitamin


Det ska väl fungera det...

Motionen är ännu inte så mycket i minuter varje dag...känner fortfarande lite seg efter förkylningen så satsar i alla fall på minst 30 minuter i form av någon aktivitet.
Tänker att det är bättre att utföra något än inget alls, samtidigt som jag försöker lära mig mer och mer om hur jag ska äta för att uppnå bästa resultat.


Kommentarer
Postat av: Viktory

jag hejar på dig!

2010-05-23 @ 12:23:09
URL: http://hetsatarn.blogspot.com
Postat av: Pärlan

Det där låter helt super! :) Jag vore själv skitnöjd om jag fick ihop 30min varje dag!

2010-05-23 @ 13:16:03
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0