Mumma!!!

DAGENS MAT:
frukost: ett ägg, rågmacka, mjölk
mellanmål: cappuccino, riskaka x2
lunch: kyckling och broccolipaj, vatten
mellanmål: riskaka x2, vatten
kvällsmat: våfflor, vaniljsås, mjölk
mellanmål: vatten + C-vitamin


Jättegod lunch, även om det blev många kalorier. Men det struntar jag i! Jag äter i alla fall inget jätteonyttigt. Jag äter regelbundet och äter av nästan allt, fast inte mycket. Är stolt över mig själv! Peppad, även om jag inte hunnit med att träna så mycket som jag ville. Fick ett förskott på lönen, en veckas lön...köpte direkt två stycken träningstidningar för inspiration och pepp. Det är fasen dags att jag börjar unna mig saker! Har levt under existensminimun i snart fyra år...jag är VÄRD detta!!!

Kommentarer
Postat av: Fattie

Svar: Hur menar du med att sjukvården har övergivit dig? :(

2010-03-11 @ 14:11:38
URL: http://tjockasmalajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0