Lycka är...

Lycka är att ta på sig ett par jeans och inse att de är för stora.

Det hela började i morse. Jag var så söndertrött..hunden hade vart magsjuk i natt så min sambo hade gått upp och ner å svurit åt hunden. Han tyckte att det var bättre att jag sov, eftersom jag har sådana "mördardagar" på måndagar... I alla fall, jag slängde på mig mina "finjeans". De jag fick i julklapp av sambon. De som jag knappt fick på mig i julas. De som jag var så ledsen över att de satt så överdrivet tajta. Men i dag så satt de till och med LÖST! Vid upprepade tillfällen har jag varit tvungen att dra upp byxorna i dag... Vilken underbar känsla! Det kanske verkar larvigt eller så, men jag är jätteglad!!! :D


Uppdatering av Marsutmaningen:


6/15 träningspass.
40/300 armhävningar varav 30/30 på tå
4/30 minuter sammanlagt i plankan varav 0/10 på tå
50/250 utfall.
20/200 burpees.
22/70 km
0/2 nya träningspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0