Rapportering från andra sidan Sverige

Hejhopp!
Jag lever och mår bra! ;) Efter några dagar i Sörmland, kan jag dessvärre rapportera att gårdagen blev en riktig ätardag med både att jag tog om av maten (vilket jag har som regel att aldrig ta mer än en portion) samt att jag åt nötter och chips (visserligen första gången på 9 veckor..men i alla fall)...Tyvärr! Men jag ska ännu en gång ta nya tag.. Upp i sadeln igen. Men jag har i alla fall tränat ytterligare två gånger och gjort lite fler burpees ;)

Åh, just det! Mormor och morfar firade ju 50-årig bröllopsdag! Vi firade detta genom att "kidnappa" dem. De fick instruktioner om att klä upp sig..och sedan körde vi iväg dem...Första anhalten var i Linköping. Där vi såg "Stinsen brinner".. Så jäkla bra den va då! Jag höll på å skratta ihjäl mig, speciellt när en av karaktärerna flörtade med mamma (hon skrattade så att hon nästan kissade på sig).


Nästa anhalt var hos mina föräldrar. Där det bjöds på ljuvlig mat. Tacospaj (ViktVäktarrecept) och skink- och broccolipaj (GI-recept). Ojoj, va gott!!! Jag är lite besviken på mig själv...är riktigt rädd att det ska få negativ effekt på vågen. *hoppas inte* Jag antar att det är detta som är risken om jag är så sträng mot mig själv både med kost och motion...å andra sidan så får jag vara stolt över att jag inte gör som mitt "gamla"-jag = ger upp!
Nejdå, inte nu! Detta är mitt år!!!

NY "utmaningslista";
  • 9/15 träningspass
  • 50/50 km ska promeneras
  • 140/150 burpees
  • 18/20 minuter i sidoplankan
  • 3/3 intervallpass
  • 0/22 daglig tacksamhet
  • 0/22 daglig affirmation
  • 1/1 egen timme
  • 1/2 nya hälsosamma recept

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0