Ett stycke award!!!

Tess har gett mig en award!

 

Kreativ Blogg Award
1. Kopiera awarden på sin blogg.
2. Länka till personen som gett dig awarden.
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till.
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta.


Hm...sju intressanta fakta om mig själv...det här ska bli spännande.
  • Jag har fobi för sjukhus och läkare. Någon släkting eller vän får alltid följa med mig när jag ska till sjukhus eller liknande, då jag brukar få panikattacker om jag går själv. Men tandläkare går mycket bättre dock. Av någon anledning så är det mycket mindre ångestfyllt.
  • Jag har alltid betraktats av omvärlden som äldre än vad jag egentligen är. När jag var 3 år, började jag redan fundera på filosofiska frågor och varför saker och ting är som de är....
  • Jag och min sambo träffades online. En månad senare var första dejten. Och sedan andra dejten har vi mer eller mindre bott ihop. Cirka sex månader senare friade han och nu är vi förlovade, bor ihop och har hund.
  • Jag har religiös släkt (bokstavstroende) som inte vet om att jag bor ihop med en man jag inte är gift med. De tror att jag fortfarande är oskuld och att min pappa lät mig gå i flickskola när jag var liten (vilket jag inte gjort, men det är inget som vi planerar att berätta för dem..)
  • Jag är väldigt asocial och tycker att umgås med människor tär på krafterna. Därför har jag väldigt få vänner. De vänner jag har träffar jag oftast online och pratar med i telefonen.
  • Jag är livrädd att bli ensam kvar i min familj, då både mamma och pappa har sjukdomar som de förmodligen kommer dö förtidigt av.
  • Jag älskar jordgubbar, även om jag är allergisk mot dem. Ibland äter jag dem i alla fall, även om jag vet att jag kommer få andnöd och utslag...kan inte hjälpa det bara. Har dock allergimedicin nära till hands ;)
Nu till de lyckliga sju...
Viktory Chakula Crochetra Frida Anneli Elin UlligaGulligaSaker

Det var alltså sju bloggar som jag bara måste läsa varje dag ;)

Nu ska jag nanna kudden vi höres i morgon!




Kommentarer
Postat av: Chakula

Tack snälla! Intressant att få veta mer om dig också. :-)

2010-01-30 @ 10:22:18
URL: http://chakulaslchf.wordpress.com/
Postat av: Veronica

Tusen tack, vad kul att hitta till dig också, nu måste jag läsa lite mer hos dig :-)

Kram/Veronica

2010-01-30 @ 11:25:18
URL: http://ulligagulligasaker.blogspot.com
Postat av: Tess

Hemska tanke att vara allergisk mot jordgubbar!!

Hur menar du då du skriver "bokstavstroende" ? Kram på dig!

2010-01-30 @ 11:35:38
URL: http://bootcampbabe.blogg.se/
Postat av: Tess

Det finns några få Jillian dvd:er att få tag på i Sverige på disclord.se - tänk dock på att dom är regionskodade för USA så du bör ha en dvd spelare i datorn eller en regionsfri vanlig. Sen finns övriga av Jillians dvd:er på ebay, där köpte jag mina. Ha det gott!

2010-01-30 @ 11:37:34
URL: http://bootcampbabe.blogg.se/
Postat av: Helena

Hihi, jag hade också nominerat dig, men nu ser jag ju att du redan har denna award! :-)

2010-01-31 @ 01:10:51
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/
Postat av: Ina

Men?! Jag svarade visst ju. I detta inlägg!

Skriver om igen:

Jag har gått ner mina 20 med hjälp av träning 5dgr/veckan (styrketräning + kondition), samt att jag ätit enligt tallriksmodellen och regelbundet. Har även ätit mindre än vad jag jag har gjort av med i kcal-väg.

Det funkade på mig =)



Lycka till med dina mål!=)

2010-01-31 @ 12:56:39
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Hanna

Hmmmm gav dig en award från mig. Men ser nu att du redan fått så du behöver inte göra om det. Men ville ändå tala om det.



kram

2010-02-01 @ 22:40:27
URL: http://gorgina75.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0