Förra veckans mål...



Hm. Ja, det var så här som det gick med förra veckans mål.
Får ändå säga att det är okej.
Då jag har haft "resedag" idag, så kommer jag på nya mål i morgon OCH belöning.
Vad är det för fel på mig?
Jag har naturligtvis ätit något med socker under julhelgen. 10 stycken cashewnötter med yoghurtöverdrag. Det har jag stoppat i mig. VARFÖR? Det är en bra fråga.
Suck.
Jag måste skärpa mig.
Alla andra kan ju. Varför fungerar det inte för mig?
Nya tag i morgon!



Veckomål


- Simma två ggr (1 gng)
- Promenad två ggr
- Plankan (på tå) 5 min (2,5 min)

- Meditation-avsnittet på starkare.nu (5ggr)

- Skriva i MåBra-boken (minst 5 dgr)

- Hålla mig till LCHF-kosten
- Undvika allt vad socker är
- Ingen hetsätning
- Skriva upp ALLT jag äter

Kommentarer
Postat av: Helena

Är tio st nötter det enda onyttiga du stoppat i dej under julhelgen kan du väl vara nöjd. :)

2010-12-28 @ 11:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0