Nya tag

Under de senaste två-tre veckorna...har min viktresa...hm..hur ska jag säga...stannat upp?

Jag har tränat lite med min PT. Jag har "motionerat" i form av aktiviteter som promenader och sex.
Alltså inte så mycket att hänga i julgranen...

Med maten har det gått helt okej. Ingen hetsätning, dock nära flera gånger. Det har varit så nära vid upprepade tillfällen under dessa veckor att jag blivit riktigt rädd. Rädd att allt jobb jag har lagt ner skulle vara till ingen nytta.
Som tur är har jag superbra stöttning från de som jag har valt att dela min hemlighet med. Från min sambo, min PT och från ni som läser min blogg...!

Under påsken blev det lite mer mat än vad som var nödvändigt. Jag åt godis, även om jag lovat mig själv att inte göra det...det blev inte mycket alls, så jag är ändå nöjd att det inte ballade ur totalt.

I övrigt så ser livet ganska stressigt ut. Något som inte alls är bra, om man har ambitionen att minska i vikt och omkrets ;)

Jag har ändå bestämt mig för att återigen börja med mina veckomål!


VECKOMÅL
Dricka 1 liter H2O varje dag
Nytt pass som måste redovisas
Motionera minst 30 min/dag
Regelbundna måltider
Äta mellanmål
Endast en avvikelse i matväg (en grej, en dag INTE MERA!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0