Trött

UÄ... Idag var jag och gymmade själv. Körde intervallträning och backträning. Kondition, med andra ord.
Jag är så trött i kroppen att jag bara vill sova mest hela tiden.
Har äntligen skrivit klart en ansökan till jobb..nu ska jag bara försöka få skrivaren att fungera också *suck*

Snart har jag varit en hel vecka utan pepparkakor..är stolt över mig själv, men tänker på det varje kväll när jag dricker mitt kvällste...Å jag älskar te! Så mysigt...jag och sambon sitter i soffan och myser och dricker te ;) Mitt favoritte just nu är Friggs vaniljte..mumma!




Kommentarer
Postat av: Viktory

pepparkakor är lite lömska, tar man en så är det så lätt att man tar massa till.

2009-11-27 @ 13:18:04
URL: http://hetsatarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0