PCO -fråga 2

Fråga 2: Har du fått receptbelagda tabletter? Isf vad?

Jag tror inte att det finns någon medicin att få..om man inte vill bli gravid, det vill säga. I alla fall om man ska tro min gynläkare...Just nu vill jag inte bli gravid.
Så det jag äter nu är Desolett. De hjälper mig jättemycket, mina menssmärtor existerar nästan inte längre.

Gynläkaren sa att hårväxten skulle minska, men att det kunde ta tid, innan jag skulle märka något. Än så länge har jag inte märkt någon skillnad. Men jag hoppas...åh, gud va skönt det hade varit om det fungerade! Jag hatar att raka, vaxa...å laserbehandling! Usch! Jag har testat allt. Just det där med hårväxten, det har jag testat mycket för! Å jag hatar det. Mer än vad jag hatar att vara fet...det är ett sådant handikapp, så pinsamt. Jag hatar det. Låt oss nu försöka vara positiva. Hoppas på det bästa...! Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Katta

Planering kära zillen! :)

Jag jobbar från 10-16 jag brukar kliva upp halv 9 så jag hinner fixa mig och så. Sen så tränar jag efter jobbet :) Kram

2011-05-16 @ 12:59:35
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0