Ibland hinner jag inte med

Just så känns det. Att jag inte hinner med. Livet. Jobbet. Allt. Två veckor utslagen av en förkylning. För stressigt på jobbet för att kunna vara sjuk hemma i sängen, så som jag borde och kanske bli frisk snabbare.

Till i morgon ska jag vara klar med två utredningar..på två ungdomar som vill vara fortsatt placerade trots att de är över 18 år. SUCK! Hur ska detta gå?

Men jag ger inte upp. Detta ska jag lösa. Å snart är jag frisk nog att motionera. Kanske ska jag testa lite light.träning idag. Vad tror ni?

Är lite rädd för att träna när jag är förkyld. Min far gjorde det när han var ung. 20 år senare fick han problem med hjärtat till följd av träning när han var förkyld. Han kunde ha dött. Flera gånger. Han gjorde det en gång också, men tackvare läkarkonsten återvände han till livet. Suck.

Åter till arbetet. Ska försöka vara lite mer pepp snart. LOVAR!


Kommentarer
Postat av: Jelly

Jag förstår dig! Jag är också rädd för att vara förkyld och träna! Nu när jag hör detta märker jag att jag verkligen gör rätt i att ta det lugnt när jag är förkyld!

2011-05-19 @ 11:35:56
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0