Uppdatering: dag 1 utmaningen


Utmaningen är att göra någon form av fysisk aktivitet varje dag i två veckor.
Vad räknas som fysisk aktivitet?
Någon form av aktivitet som håller på i mer än 20 minuter.


DAG 1

I dag utnyttjade jag det underbara vädret och tog en promenad på lunchen!
Så underbart!
Det blev dock den enda motion som jag utfört idag.
Svärmor är här denna vecka. Så jag tror inte att det blir så mycket mer motion än promenader.
Men det är inte fy skam det heller.


Spana in detta träd.
Såg det när jag var på promenad i helgen.
Det hänger ett par fotbollsskor i trädet också.
Hehe.

Kommentarer
Postat av: Jelly

Jag körde Yoga i en timme, trots att jag kom igång sent och egentligen tänkte ställa in :) Men så tänkte jag på utmaningen och då körde jag!

2011-03-08 @ 06:19:43
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0