Fel diagnos?

Nu är det även sommar här uppe i Norrland! Sååå varmt. Svårt att orka med å jobba i värmen, men så är det. Det är ju inte så långt kvar nu...skönt nog. Jag tycker verkligen att pendlingen börjar tära på mig mer och mer...

Har jag föresten sagt att jag fått brev från min läkare? Jag har allt för höga kortisol-värden...Så typiskt. Nu ska de fortsätta att utreda. Men det är skönt att de tar mig på allvar. Men samtidigt är jag rädd -och hoppfull- att jag blivit feldiagnostiserad...Usch, jag hatar att inte veta vad som händer..och bara vänta!

Tre saker som jag gjort idag för att nå mitt viktmål:

1. Gick promenad på en timme i värmen
2. Druckit mycket vatten innan jag ätit
3. Planerat mina måltider och ätit nyttigt

Kommentarer
Postat av: Katta

Klaaaart!!!! :D Jag döper allt, cyklar, datorer, telefoner, bilar allt!! Livet blir roligare då ;) kram

2011-06-08 @ 21:20:29
URL: http://kattasfett.se
Postat av: Jelly

Oj då!Man kan ju både hoppas och önska på samma gång! Att inte veta är nog det värst i alla fall!

2011-06-09 @ 05:19:24
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0