Varför vill jag gå ner i vikt?

  • Jag vill kunna köpa kläder i en vanlig klädaffär, inte någon tjockisaffär
  • Jag vill kunna bli gravid
  • Jag vill kunna springa på ett löpband
  • Jag vill kunna springa i skogen
  • Jag vill promenera i normal takt utan att bli varm eller flåsig
  • Jag vill känna stolthet över att jag lyckats med att gå ner i vikt
  • Jag vill bevisa att det inte är omöjligt, trots dumma gener
  • Jag vill äga kläder som passar
  • Jag vill äga kläder som sitter snyggt
  • Jag vill ha ett intresse för hur jag ser ut
  • Jag vill vara stolt
  • Jag vill gå i en trappa i samma tempo som min sambo
  • Jag vill kunna gå promenader i samma tempo som min sambo
  • Jag vill njuta av att motionera, utan att allt fett är ivägen
  • Jag vill njuta av att röra mig, utan att allt trycker på
  • Jag vill slippa känna ett tryck över bröstet ständigt och jämt
  • Jag vill kunna röra på mig utan att det gör ont
  • Jag vill kunna äta en gång då och då utan att tänka på vad det kommer att göra med min vikt
  • Jag vill slänga ut min våg
  • Jag vill gå ner i vikt....

Kommentarer
Postat av: emsut.



Du verkar vara väldigt målmedveten så det kommer

att gå bra för dig, det tror jag minsann! :)

2011-01-30 @ 20:50:54
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Jen

Heja dig!

2011-02-01 @ 11:43:39
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad bra konkreta mål. Man kanske skulle följa ditt exempel och skriva ner varför jag vill gå ner i vikt. Kanske kan hjälpa en hålla sig motiverad när det går tungt

2011-02-04 @ 06:06:48
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0