Utvärdering + nya mål

Hm...det gick ju inte så bra med målen denna vecka. Varför jag nästa vecka satsar stort!! Jag har många ursäkter till varför det gick som det gick. Men faktum är att jag inte tänker använda dom..inte i detta inlägg. Inga mer ursäkter nu! SLUT på det! Nu är det fokus på nästa vecka! Det är dags att se framåt. Nästa vecka ska jag försöka att promenera lite på lunchrasten, nu när det är lite varmare ute och inte längre runt 30 minus...Det går mot varmare tider :P och det ska firas!
Nu ska jag klara nästa veckas mål!
I belöning...ska jag gå på bio 3D och sedan ska jag gå på januari-rean, så det så!
Så nu MÅSTE jag klara detta! Klart jag gör! Hejja mig! Hejja alla oss som kämpar där ute!

Veckomål v 2
-Simma 1 gng
-Crosstrainer 1 gng
-Promenad (minst 2 ggr)
-Yoga 1 gng
-100 situps
-100 armhävningar

-Avsluta varje blogginlägg med något positivt
-Föra matdagbok
-Börja projekt "rensa garderoben"



Hm...så här gick det för veckan som gått:

Veckomål v 1

-Crosstrainer 2ggr
-Yoga 1 gng
-Minst 2 promenader

-Skriva MåBra-boken (minst 3 ggr)
-Unna mig själv avslappning och ansiktsmask

-Skriva ner allt jag äter
-Va envis så att jag får den hjälp jag behöver av sjukvården

Kommentarer
Postat av: Joline

Oj, oj va hård du är mot dig själv! Men det kanske är vad du behöver för att kämpa och lyckas! Så kämpa på ; )

2011-01-09 @ 19:54:13
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan i morgonljusets glans



Jag har faktiskt också kommit igång med ett !friskare" och mera sunt tänk. Man mår bättre och får mer energi när man gör sig den tjänsten



Beträffande målningen Mod Styrka Tillit så kan jag skicka bilder till din mail om du vill

SÄnd mig bara din mailadress till [email protected] så fixar jag det

ha en fin dag

kram

Emma

2011-01-10 @ 06:32:42
URL: http://www.livskrafter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0