SPLICE

Vilken mysko film! Jag vet i alla fall att varken jag eller sambon kommer att sova efter denna mysko film...och speciellt slutet...som va minst sagt MYSKO!!!


 

Filmen fick en verkligen att fundera på vad man själv tycker är etiskt..i forskningsvärlden.

Handlar om ett forskningspar som tar sin forskning ett steg för långt och börjar mixtra djur- och människodna...

LÄSKIGT.

 

OBS! Titta inte på filmen innan läggdags! (sambon är just nu i upplösningstillstånd och vandrar fram och tillbaka) Helt klart en film som berör!


Kommentarer
Postat av: Katta

Tack kära vännen!!! :) PEPP! :D KRAM!

2011-01-12 @ 00:12:44
URL: http://kattasfett.blogg.se/
Postat av: Katta

Det är ju så...jag har det också i mina gener, så mkt som jag luktar på mat eller tittar på det så går jag upp hahha...men nu jävlar ska det bort, allting ! :D KRAM!

2011-01-12 @ 20:42:35
URL: http://kattasfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0