Pilates

Aktivitet: Pilates
50 minuter
231 kcal
Snittpuls: 107
Max: 144


Pilates. Det är ju fantastiskt...egentligen...så effektiv träning, fast det känns som om man inte gör något tufft. Å egentligen så bränner man väl inte så många kalorier heller, beroende på vilket program man använder sig av...naturligtvis!

Eftersom jag va själv i kväll så passade jag på att skämma bort mig själv. Efter träningspasset, duschade jag. Sedan satte jag på mig en värmande ansiktsmask, samtidigt som jag tog ett bubbelbad. Runt omkring badkaret tände jag värmeljus. Jag sjönkt ner i det varma vattnet och bara slappnade av...ah...! Näring till själen!




Kommentarer
Postat av: I L F A R T . S E

åh jag önskar att jag också hade ett badkar!

2011-01-19 @ 23:15:15
URL: http://ilfart.se
Postat av: Joline

Åhh hur skönt lät inte det där! Bra att du unnar dig bra saker! Du frågade i ett inlägg hos mig för några dagar sen hur lång jag är och jag tänkte bara meddela att jag är 167 :) Hur kommer det sig att du undrar det?

2011-01-21 @ 23:34:16
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0