Förra veckansmål (v 2)

Wuhu! Kom just ut ur duschen...Haft ett träningspass på crosstrainern. 45 minuter = 369 kcal. Genomsnittpuls: 144. Maxpuls: 172. Skönt. Konstigt nog känner jag mig lite positivare idag. Det är otroligt skönt att få gnälla av sig ibland. Och väldigt skönt att ha en stöttande sambo. Igår kväll fick jag en stor kärleksförklaring...där han bland annat sa att det inte spelar någon roll hur mycket jag väger, han älskar mig i alla fall och han är stolt över mig. Det va skönt att höra, även om jag visste det redan.

Jag är nu inne på att tills jag får resultaten av undersökningen på sjukhuset, HELT strunta i att väga mig! Jag ska LYSSNA mer på min kropp och tänka "glädje och harmoni". Jag ska sträva mot att må bra i kropp och själ....tills jag vet vad det är för fel på mig.

Veckomålen för v 2 gick bra! Två saker som jag känner att jag "missade", först att simma och sedan att vara mer positiv i bloggen! Men men. Så är det vissa veckor...andra blir det bättre. Jag ska fixa en belöning till mig...som strax kommer på bild, förhoppningsvis redan ikväll...
Nu ska jag se på Biggest Loser UK för att återigen hitta motivation och inse att detta inte är omöjligt, även om det känns så...!


Veckomål v 2
-Simma 1 gng
-Crosstrainer 1 gng
-Promenad (minst 2 ggr)
-Yoga 1 gng
-100 situps
-100 armhävningar

-Avsluta varje blogginlägg med något positivt
-Föra matdagbok
-Börja projekt "rensa garderoben"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0