Provtagning

Jag var på provtagning igår...igen...
Sjuksköterskan som jag pratade med sa att det var prov för matsmältning och ämnesomsättning.
Tydligen var det ungefär samma prov som förra gången. Läkaren hade dock upptäckt något som var "fel", men innan de skulle meddela mig vad som var fel måste de va säkra på att det var rätt på provet, så därför gjordes samma prov igen.

Jag vet inte när jag kommer få reda på resultatet.

Nästa besök hos sjuksköterska är den 9/3. Fast då är det på mödravårdscentralen. Å då ska de väl kolla hormonella nivåer. Tydligen kan de spela roll också för viktminskningen. Det skulle göras flera prover också. Men det skulle jag få veta närmre när jag väl är där.

Usch. Det känns lite blandat. Är nervös. Fast samtidigt vill jag att det ska vara något fel. Jag vill veta att det inte är min "karaktär" det är fel på. Jag vill få svart på vitt att det är något fel, för då är det kanske lättare att behandla det och hitta det som är rätt...vi får se helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas allt ordnar sig till det bästa!

2011-02-11 @ 22:36:59
URL: http://www.helenaslillablogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0