5. Favoritmuskel

Det här inlägget är lätt!
Deltamuskeln har alltid varit min favoritmuskel. På något sätt tycker jag att den är så vacker. Samtidigt har jag alltid blivit retad just för att jag har så stor delta. Sedan har den ju också ställt till sådana problem att jag oftast har varit tvungen att köpa en storlek större på tröjor, just för att det inte ska strama åt för mycket.

Av de som kan...har jag alltid fått beröm för mina delta. Kanske också just därför jag varit så stolt. Ett tag. I mina mörkaste stunder..var det just deltamuskeln och mina händer som jag tyckte var det enda snygga på min kropp. Det var när jag var som mest mobbad och fick kommentarer om i princip hela mig. Men nu. Nu är jag bara stolt!


(bilden är från metrobloggen.se/albingymmar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0