10. Då mår jag som bäst

10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt måtto
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva
24. Favoritidrottare
26. Så sover jag
27. Detta klara jag mig inte utan
28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att…


DÅ MÅR JAG SOM BÄST.
Jag mår som bäst när jag är med min sambo eller min familj. Min favoritposition just nu är uppkrupen i famnen på sambon, liggandes på hans axel..vilandes. Du vet det där..stunden strax innan man somnar in. Mmm..trevligt!

Annars mår jag som bäst när jag nyss har tränat och står i duschen och är stolt över mig själv.

Alternativt när jag sitter uppkrupen i soffan, brevid sambon som spelar dataspel. Med TV:n på svag volym. Med ett nytt stick- eller virkprojekt i händerna. Och med en rykande kopp varmt te på bordet! Mys!

Kommentarer
Postat av: I L F A R T . S E

ah det är en underbar stund, den innan man somnar!

2011-02-14 @ 17:50:41
URL: http://ilfart.se
Postat av: Sandra

Låter mysigt! Samma här, att krypa upp i soffan med en bra bok är inte heller helt fel :)

2011-02-14 @ 20:28:11
URL: http://clementins.blogg.se/
Postat av: Katja

Godkväll! Jag mår också såå himla bra när jag är uppkrupen hos älsklingen! Ska snart göra det o se film o äta alla <3 dag bakelse o se film!

2011-02-14 @ 21:21:42
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0