Dag 7

Fortfarande mens. Å så ont som jag har haft denna veckan...jag vet inte hur länge sedan jag mådde så piss pga mensen. Hm. I alla fall, så försöker jag hålla igång med mitt dagliga mål om 10 000 steg. Och det viktigaste är att jag äter ordentlig mat. Riktig mat. Inget godis, inga sötsaker. Regelbundna tider. Mycket vatten.

Har föresten blivit erbjuden att "ta över" en hund. En gammal avelshanne. En puli. Han är 8 år. Så rätt gammal. Jag å sambon funderar på det. Men är osäkra. Kan vara svårt för honom att anpassa sig till ett nytt hem och nya regler. Speciellt när han är van att vara i en kennel med flera hundar och nu kommer han i sådant fall att få vara ensam. Jag vet inte...samtidigt skulle det vara kul att få ha hand om en hund som kan bete sig å som inte är rädd hela tiden. En hund som är duktig och glad och som inte gör utfall eller blir galen så fort han ser andra hundar.

Hm. Ska fundera på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0