Dag 3

 

Idag har jag mest promenerat. Då knät fortfarande gör ont så tänkte jag att promenader i alla fall är en form av motion och jag rör i alla fall på mig.

Sambon hade det lugnt på resturangen så han skulle börja senare idag. Vilket resulterade i långpromenad

ner på stan och sedan tog vi en "fika" i form av cappuccino till honom och en smoothie till mig, gjord på apelsin och hallon. MUMS va gott! Härligt att se att så många fik har börjat med dessa varianter också.
Hon gjorde den framför mig för att jag skulle se att den var gjord från början, så att säga.

I alla fall. Mycket god. NU ska jag ta det lite lugnt och leta efter jobb...

Håll tummarna ;)


Kommentarer
Postat av: Gin

Hej vännen!



Japp det är både gott och nyttigt med smoothie!

Klart att det går trögt med tanke på allt som hänt den sista månaden. Men du fixar detta - det vet jag!!!



Stor kram (imorgon e jag mamma...)

2010-09-06 @ 13:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0