Dag 28

Så igår var jag på en av stans gym. Det gick tydligen inte att köpa ett kort bara sådär, utan man var tvungen att boka en tid med en tränare som skulle visa en hela gymmet och hur maskinerna fungerar. Jag antar att det är bra..! Å andra sidan känns det som slöseri, då vi fick en tid först om två veckor...å tredje sidan så är det väl bra att de vill visa en hur allt fungerar, visar på kompetens. Antar jag....

Hm..

Så vad händer idag? I dag ska jag strax träna lite. Ska först ladda med avslappning. Ett mental-träningspass i form av motivationspepp. Mycket bra om jag får säga det själv. Tycker att detta med mentalträning är helt fantastiskt, även om jag på senare tid har varit lite dålig med att använda det. Innan jag bytte mobil hade jag ett träningsprogram på mobilen som jag utförde varje dag på bussen till jobbet. Tyvärr har jag inte det längre. Vet inte hur man får ner filen, då den är på en hemsida (icke nedladdningsbar, så att säga).

Jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan

Va kul att du hitade till min blogg. VÄlkommen åter

Nu ska jag kika runt här hos dig ´lite

Ha en fin dag och var stolt över dig själv

Emma

2010-10-01 @ 09:26:02
URL: http://www.livskrafter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0