Dag 14

 

Vad har hänt sedan sist?

Jo, jag har varit hos mina föräldrar. Plockade kantareller med min morfar, hittade massor! Helt klart rekord.

Vi va nog ute i tre timmar tror jag. Jättekul! Älskar att plocka svamp!

I övrigt så har jag promenerat och sökt jobb. Inte så mycket mer än sist, med andra ord ;)

Ja just det!

Jag har mätit mig själv också! Det som står i (parentesen) är förändringen sedan jag sist mätte mig.

Är lite smått knäckt över att det knappt händer någonting.

Men det är väl bara att bita ihop. Nu ska jag slänga mig på crosstrainern. Tänkte försöka klara av ett mastodontpass på 1 tim å 30 min. Varför jag ska "försöka", är att jag inte vet om mitt knä klarar av det.

Vi får se ! Håll tummarna! På återseende!

 

Arm: 33 cm (oförändrat)

Bröst: Under: 95 cm(+1)

Över: 109 cm (oför)

Navel: 103 cm (+1)

Rumpa: 126 cm (oför)

Lår: 74 cm (-1)

 


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Till nästa gång kommer det ha blivit bra minus! ;)

2010-09-16 @ 14:53:01
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Hanna

Oh, vad gott med kantareller. Håller på att träna hunden till söka kantareller för själv kan jag inte hitta några :S



Vilka bra resultat trots allt lite minus och mycket oförändrad. Är värre med bara plus, man får ta vara på dom positiva sakerna och glömma dom negativa.



Peppkram

2010-09-16 @ 16:07:53
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0